Om Voksenkoret

Voksenkoret øver i Kirkehuset eller i kirken hver torsdag kl.19.00 - 20.30 under kyndig ledelse af vores organist Eva Kirkegaard.
Voksenkoret øver i kirken

Koret spænder vidt aldersmæssigt. Lige for tiden er koret på 20 medlemmer. . Der synges fortrinsvis på dansk, men enkelte engelske sange bliver det også til.

Koristerne kommer udover fra Stenderup - Krogager fra Sdr. Omme, Hoven, Grindsted, Ølgod, Skovlund, Ansager, Fåborg, Vejen, og en enkelt fra Fyn!

Det er gratis at deltage i koret, men man skal selv dække udgiften til transport til såvel øveaftener som til Voksenkoret holder julekoncert i kirkenkoncerter. Koret medvirker i løbet af året ved 2 -3 gudstjenester i Stenderup samt 1 - 2 gudstjenester/ koncerter andre steder.

Henvendelse til Eva tlf. 24 21 69 59

Kontaktoplysninger