Præstevakance

Indtil maj har Stenderup sogn ingen fast præst. I tiden indtil maj, skal man kontakte provst Peter Fredensborg ved behov for en præst. Han kan kontaktes på telefonnummer 61369327 eller på mail PHFR@KM.dk.

Konfirmationer

Lørdag den 4. maj klokken 10.00 er der konfirmation. Der vil som altid være mulighed for at lægge telegrammer i Kirkehuset inden og under konfirmationen

Navne på årets konfirmander findes her

Syng-Sammen i Kirkehuset

Tirsdag den 19. marts kl 19.00 - 20.30 Halvanden time i selskab med mange af de dejlige forårssange fra den danske sangskat. Akkompagneret af organist Lars Hindborg Skovgaard. Vi drikke en kop kaffe undervejs. Ingen tilmelding

Lidt om dåb

En dåb kan finde sted om søndagen til gudstjenesten eller den kan finde sted på en af vores planlagte lørdagsdåb. Som noget nyt, vil vi planlægge 6 lørdagsdåb årligt. I 2024 er der mulighed for lørdagsdåb den 10. februar og den 13. april klokken 10.00. Vi skal vide besked om dåb senest 4 uger før. Lørdagsdåb består i en lille gudstjeneste, hvor selve dåben er i fokus, men hvor der også er sang, bøn, læsninger fra bibelen og en kort prædiken. Dåbsgudstjenesten er en offentlig gudstjeneste, så alle er velkomne.

Se her, hvornår vi har gudstjeneste

Kontaktoplysninger

• Stenderup Kirke